Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Tura de weekend

Asa cum scriam si pe Facebook, astazi am fost cu Simona la un antrenament de bicicleta . A iesit o tura foarte buna.
E prima oara cand am depasit 100 de kilometri si 4 ore de stat pe bicicleta.
Am plecat din Berceni, am ajuns la Cora Pantelimon, m-am intalnit cu Simona si de acolo a inceput tura cu viteza constanta.
A batut vantul, dar din lateral asa ca nu cred ca a influentat pozitiv viteza (negativ sigur). La dus am simtit ca trag mai tare pe unele portiuni chiar daca viteza de deplasare ramanea aceeasi.
La intoarecere am facut o medie mai buna ca la dus. Spliturile 1, 2 si 5 sunt cu drumul pana la Simona si inapoi acasa. Spliturile 3 si 4 sunt cele cu viteza de rulare constanta.
Inapoi am tras mai tare(scuze Simona) sa vad daca putem sa facem un 30km/h medie, dar cu 4 treceri de cale ferata si ultimii 2 kilometri prin Bucuresti a fost imposibil si am reusit doar o medie de 28.6km/h. A fost bine dar cu ocazia asta imi dau seama ca 30km/h timp de 6 ore NU este un target realist la Ironman la anul. Poate daca nu mai aveam maraton dupa, dar nici asa. Si oricum eu o sa imi fac programul astfel incat sa fac (macar sa INCERC) maratonul in 4 ore.
Dupa tura de bicicleta am fost in parc sa alerg 20 de minute si pana la urma am alergat 4 kilometri in 21 minute asa ca desi imi simteam picioarele grele, se vede treaba ca nu eram asa praf.
Vroiam sa ii propun Simonei sa mergem cu Andrei Rosu in tura lui epica de 200 de kilometri dar pana la urma am considerat ca nu pot sa tin o viteza medie de 30km/h timp de 7 ore asa cum vroia/spera el si din aceasta cauza am renuntat. Mai bine in ritmul nostru si sa ajungem acasa multumiti decat sa nu pot sa termin si sa ajung acasa extrem de obosit si nici cu tura terminata.
O sa facem si noi candva un 200 de kilometri, doar ca nu in curand. 
Oare cum as fi facut tura asta daca aveam un pegas cu sa lunga? 

Apropo, are cineva in plus sau stie pe cineva care poate imprumuta (si contracost) un costum de neopren? Nu cred ca o sa reusesc sa inot pe 22 septembrie la triatlon la Mamaia intr-o apa care cu siguranta o sa aiba sub 15 grade doar in costumul de tri.

Spatamana viitoare urmeaza Transmaratonul si luni va zic cum arata tricoul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu