Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

miercuri, 10 octombrie 2012

In sfarsit IRONMAN e oficial


Ieri am primit un email. 

Dear Bostina Cristian,

We confirm your entry for the Ironman France-Nice 
on 23rd June 2013!
Event: Ironman France Nice 2013 (English)
Date: 23/06/2013 - 00:00
Athlete: Bostina Cristian
Registration-ID: 48xxxxx
Status: Confirmed
Payment: 472.50

 


We are looking forward to welcoming you on Sunday 23rd June in Nice!  

Your IRONMAN Team. 

World Triathlon Corporation
Triangle France


Gata e hotarat. Mai am trei saptamani de relaxare si apoi incepe antrenamentul. Vor fi foarte multe schimbari anul viitor iar antrenamentul pentru Ironman nu este cea mai importanta dintre ele. 

Citeam undeva ca Ironmanul este ca o sarcina.
Te inscrii cu aproape un an inainte. Nu stii la ce sa te astepti, speri si te rogi sa poti duce la bun sfarsit in timp ce in aceste 9 luni corpul trece prin niste schimbari pe care nu le credeai posibile, citesti despre tot felul de intamplari ciudate si te stresezi ca ti s-ar putea intampla si tie, te gandesti ca nu o sa poti face fata zilei, in timpul evenimentului te doare si te intrebi de ce ai vrut sa faci asta, prietenii stau pe langa tine si te incurajeaza dar nu au cum sa te ajute, iar cand in sfarsit termini nu iti vine sa crezi ca esti la final, toti te intreaba cum te simiti, daca esti in regula si tu le spui ca esti, dar de fapt te simiti de parca a dat un camion peste tine.
Si peste ceva timp incepi din nou acest proces.

ASA CA, DE ASTAZI SUNT GRAVID.

Urati-mi mult noroc si sa nu ma accidentez pentru ca de restul ma ocup eu.  

4 comentarii:

  1. Spor la antrenamente, sa stai departe de accidentari, succes iti urez eu la anul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si spor in antrenamente fara accidentari. Poate vom participa impreuna la acelasi concurs, daca reusesc sa ma inscriu si eu. Spor! Mihai Baractaru

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta si spor la antrenamente, trebuie sa recunosc ca am zambit cand am citit postarea. Si multa sanatate amandoura....

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Mihai,

    Acum am vazut ca era un comentariu pus ca spam si era chiar al tau. Nu stiu de ce l-a selectat blogspot ca spam...ma rog nu e important pentru ca am rezolvat problema.
    Ar fi foarte tare sa participi si tu la Nisa. Oricum clar ca la categoria PRO.

    Mersi mult de mesaj si sper sa ne intalnim acolo.
    Poate imi mai spui si mie niste pro-tipuri pentru un antrenament eficient.
    Bafta la concursuri si spor la antrenamente.

    RăspundețiȘtergere