Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 4 decembrie 2011

1 Decembrie in pas alergator

1 Decembrie, 6:30 AM si temperatura de -4 grade.
Asa a inceput ziua nationala a Romaniei pentru mine. De seara am pus alarma la 6:30 AM ca sa am timp sa imi fac exercitiile de dimineata, sa maninc ceva si sa ajung la punctul de start al Maratonului de Intregire al Neamului Romanesc.
L-am convins si pe Mihai sa isi depaseasca iar limitele si sa participe si el la acest maraton la proba de semi-maraton. Si iar le-a depasit. Cu dureri de genunchi, cu multa transpiratie dar cel mai important cu bucurie si mandrie la linia de final.
Ne-am intalnit dimineata la metrou si am plecat catre parcul IOR unde s-a desfasurat evenimentul.
Numarul participantilor fost  in jur de 130 din 150 inscrisi, majoritatea fiind din clubul Ro Club Maraton.
Ne-am intalnit in parc cu alti colegi, am cantat imnul national si ne-am pus pe treaba fiecare dupa planul si scopul stabilit. 
Unii au alergat un maraton (42.195 km), altii un semi-maraton, altii au preferat sa alerge cu un prieten bun la sectiunea stafeta. Oricum toti am fost un suflet si o inima care batea la linia de start doar pentru un singur lucru: sa alergam.
Traseul compact ne-a ajutat sa fim aproape unii de altii astfel incat desi am fost putini, tot timpul am alergat langa prieteni si colegi, fie de o parte fie de cealalta a lacului. Termometrul pe la ora 9 arata -2 grade dar faptul ca  noi cantam imnul national si ne pregateam de start tropaind incet din picioare sa ne incalzim un pic era tot ce conta.
 3..2...1...start. Toti am plecat in pas vioi frecandu-ne plamele de frig bucurosi ca in sfarsit putem face ce stim noi mai bine. Nu ca imnul nu a iesit.
Poza de start
 Pentru mine aceasta zi a fost a un antrenament de grup, nu am tras deloc. Am alergat doar de placerea alergatului, fara sa numar kilometrii, fara sa ma uit la ceas si fara sa imi pese ca sunt depasit. Am alergat cu prietenii si asta a contat cel mai mult.
De la stanga: Marius, Mihai, Dan, Eu, alt Mihai
 Timpul a trecut destul de repede si m-am simtit foarte bine mai ales ca nu am simtit deloc ca alerg in prima zi de iarna. Medalia este superba si are un loc special pe panoul cu medalii, mai mult prin prisma faptului ca a fost prima editie a acestui maraton.
Medalia Maratonul Reintregirii Neamului Romanesc, 1 Decembrie
Organizarea a fost impecabila. Multumesc domnului Ilie Rosu care a venit cu initiativa de a organiza acest maraton cat si Ro Club Maraton si voluntarilor care au avut grija sa fim hidratati si energizati.

A fost o zi frumoasa si cu siguranta o sa particip si in 2012. 
Sa aveti o zi minunata!

3 comentarii:

  1. BRAVO! Felicitari :) Au fost ceva participanti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.
    Scuze ca nu am raspuns pana acum dar am fost foarte ocupat cu noua mea indeletnicire de a alege o bicicleta.

    Am fost destui cat sa fie bine si sa nu avem probleme cu primaria.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anul asta particip si eu. O sa fie primul meu maraton.

    RăspundețiȘtergere