Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

marți, 27 decembrie 2011

Punct si de la capat

Au trecut si cele 2 luni de cand am inceput sa alerg din nou dupa maratonul de la Istanbul.
Postul acesta vroiam sa fie un pic mai tehnic, cu grafice, teste si comparatii intre zilele de alergare, poate pentru ca graficele chiar arata cresterea conditiei fizice la un incepator. 

Dar pana la urma am hotarat ca mai jos, in locul unui grafic, sa fie o poza a Transfagrasanului facuta a doua zi dupa prima alergare oficiala de la Sibiu.
Transfagarasanul-partea dinspre Sibiu.
Si cred ca exprima evolutia mea mai bine decat un grafic. Un urcus abrupt si cu multe curbe.
Inca nu am ajuns in varf si cred ca mai am mult de urcat pana acolo dar mai cred ca mai important este drumul si nu destinatia. Nu stiu inca ce o sa descopar daca o sa ajung acolo sus si nici nu vreau inca sa stiu ce se afla peste culmea cea mai inalta, stiu doar ca limitele mele nu sunt acolo unde credeam eu ca sunt. 

De astazi am inceput oficial antrenamentul pentru Paris. Mai am aproape 4 luni. 4 luni grele in care o sa imi testez organismul din nou. 4 luni in care cateodata o sa strang din dinti si o sa ies sa alerg prin zapada. 4 luni in care o sa cresc si o sa ma las in urma. 4 luni in care o sa ma bucur in fiecare zi. 
La sfarsit o sa fac o evaluare si apoi o sa o iau din nou de la capat.
La sfarsitul fiecarei saptamani o sa fac un scurt rezumat. Sa vad ce a mers si ce nu. 

Later edit:  mai jos este rezumatul celor 7 saptamani de pre-antrenament.


Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu