Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 1 ianuarie 2012

Simplu 2012

Am trecut cu pasi repezi in 2012.
Anul precedent a fost unul plin de realizari. Am renuntat la tigari, am inceput sa fac miscare, am alergat timid la inceput 2 kilometri apoi un semimaraton si in final un maraton. 
Nu pot sa spun ca pasul spre noul an a fost unul special. A fost acelasi pas pe care il fac de 31 de ani doar ca in 2011 ceva s-a intamplat.
Nu stiu cum s-a intamplat sau de ce dar pot sa spun ca pasesc spre un nou an plin de recunostinta fata de cel anterior. Sper ca 2012 sa fie cel putin la fel de frumos si nebun ca 2011.
 
Anul care a trecut am descoperit foarte multe lucruri noi despre mine si incet incet m-am dezbracat de obiceiuri vechi si am imbratisat o lume mai simpla si mai curata.
Acum privesc in jurul meu si sunt bucuros. In esenta este lumea mea privita prin prisma dorintelor mele, cernuta prin sentimentele mele si cimentata de experientele mele. 
Sunt lucruri care imi plac, altele care nu imi plac.
Nu mai fug de mine.
Nu mai fug de faptul ca imi este frica sa ma uit in ciobul de sticla ce candva facea parte din imensa oglinda in care ma faleam in fiecare zi. Imi este clar acum ca oglinda imi bloca orizontul.

Odata cu noul an o sa incep sa-mi confrunt micile neplăceri. O sa incep sa fac pasi mici spre o destinatie pe care inca nu o cunosc. O sa trag aer in piept si o sa urlu de bucurie. O sa fiu foarte atent la lucrurile marunte care se intampla in viata mea. O sa ma bucur de treptele pe care le urc spre templul cunoasterii mele. 
O sa ma bucur de calatorie oricum ar fi ea.

Un An Nou Fericit! 
Fie ca  2012 sa va aduca mai aproape de voi si sa descoperiti bucuria adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu