Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

vineri, 13 ianuarie 2012

Angajament

ANGAJAMÉNT, angajamente, s. n. 1. Promisiune, făgăduială de a realiza ceva.
Tocmai vorbeam acum cateva zile cu draga mea sotie despre un anumit angajament pe care l-a facut de curand. Si uite ca deja am facut si eu unul. Sa termin un Ironman.
Angajamentul este un cuvant cu o sens aparte. Nu ma refer aici la angajamentul politic sau la angajamentul in fata altarului si al unui preot, fie el chiar reprezentantul lui Dumnezeu. Insemnatatea vine din angajamentul facut cu tine insuti, care cred ca este cel mai greu angajament pe care poate sa il faca cineva. Si stiu despre ce este vorba. Sa ma las de fumat a fost poate cel mai greu lucru pe care l-am facut.

In momentul in care zici ca vrei sa faci ceva si chiar iti iei angajamentul sincer fata de tine, atunci incep lucrurile sa se incurce. Si din ceva stabilit, parafat si batut in cuie se ajunge cateodata la renuntare.
Luna viitoare, ca luna asta am fost prea stresat, sigur maine ca astazi nu prea am chef, am zis ca de la 1 martie dar pe bune ca luna viitoare..., etc.
Ca sa te tii de el trebuie intai sa duci o lupta cu tine si sa faci cumva ca mintea ta sa accepte acel lucru. Cu alte cuvinte, cu cat angajamentul este mai mare si mai important cu atat este mai greu sa te tii de el.S-ar putea ca nici ceilalti sa nu te ajute prea mult sau sa nu poata sa te ajute si atunci ramai doar tu.
Tu si angajamentul tau.
Depinde doar de tine sa il transformi din dorinta in realitate.
Drumul o sa fie greu, cateodata o sa fii singur pe el si cu siguranta o sa iesi din zona ta de confort psihic sau fizic dar numai asa o sa fii maine ceea ce azi doar iti doresti sa fii.
Cu fiecare angajament indeplinit o sa devii mai puternic asa ca nu renunta chiar daca ai un drum lung si greu in fata.

2 comentarii:

  1. wow! asta da angajament! e motivant articolul ca sa imi setez si eu targeturi mai mari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tinte mari, angajamente mari si sper ca si rezultate pe masura.
      E o vorba: Tinte mici, rezultate mici. Tinte mari, rezultate mari.

      Ștergere