Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 22 ianuarie 2012

Countdown- saptamana 13

Saptamana 13 a fost usoara.
Luni o alergare normala de 8 kilometri. Tot nu reusesc sa alerg mai incet. Ma invart in jurul a 5 minute si 25 secunde /kilometru. Sunt curios sa vad ce o sa se intample cand o sa ajung la saptmana cu 16 kilometri pe zi, in fiecare zi. Oare tot asa o sa alerg?
Marti a fost ziua de tempo. In total 11 kilometri. Am facut incalzirea 2 kilometri si apoi am tras 7 kilometri cu aproximativ 4:38min/km. La sfarsit am mai alergat inca 2 kilometri. Comparand alergarea de marti cu intervalele de 1600 de metri si cele de 800 metri, parca e mai usora alergarea de tempo.
Miercuri m-am pregatit mental pentru alergarea de joi si am alergat doar 8 kilometri. Ce frumos suna acum "DOAR". Acum cateva luni 8 kilometri erau la fel ca un maraton. Ma pregateam o ora inainte.
Joi a fost alergarea din parcul Carol. Trebuia sa alerg 16 kilometri dar am calculat gresit si am mai alergat 1 tura in plus. Si din 16 am facut 18,5 kilometri. Nu m-am uitat deloc la ceas decat la final in fata blocului. Am prins si o mica ninsoare prin Carol.
Vineri a fost o zi usoara de recuperare. Inca 8 kilometri.
Sambata m-am dus sa alerg cu prietenii din Ro Club Maraton in Politehnica.Chiar daca nu o sa fiu oficial pe lista cu participantii de la Gerar pentru ca m-am inscris prea tarziu, am fost sa vad cum este traseul. Dimineata cand m-am uitat pe geam ploua cu galeata. Am zis ca poate la Politehnica nu ploua. Ploua si acolo dar pana ne-am strans toti, ploaia s-a transformat intr-o ninsoare de toata frumusetea. Am alergat la inceput in grup compact, apoi putin cu Serban, putin cu Oana si mai mult cu Bogdan. De fapt cu Bogdan am alergat aproape 8 kilometri. Mi-a povestit planurile lui pentru anul acesta. Olympus maraton si Bucegi 7500. Pentru 7500 am auzit ca nu prea ai cum sa te antrenezi asa ca tot ce pot sa ii urez este sanatate si sa nu se accidenteze. In rest, stiu ca e ambitios si o sa il termine cumva.
Deci sambata am alergat 16 kilometri prin Politehnica.
Saptamana urmatoare am 32 de kilometri de alergat sambata. O sa alerg duminica cu participantii la Gerar. Bineinteles daca ma primesc si pe mine.
Ma uit acum pe geam si vad ca totul este inghetat. Sper sa nu fie asa si saptamana viitoare ca se alearga destul de aiurea pe gheata.

O zi faina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu