Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Countdown- saptamana 15

Inca o saptamana de antrenament, saptamana care s-a terminat exceptional.
Asa cum remarcam in postul despre prima staptamana de antrenament efectiv, mi-au cam iesit ochii in ziua de marti, adica ziua de tempo.
Luni a fost o zi normala de alergare usoara. Am alergat 8 kilometri. Am observat ca dupa pauza de Duminica, ziua de luni este o zi destul de grea in care abia dupa 4 kilometri imi intru in ritm. La inceput ma dor gambele si parca imi simt picioarele grele. Dar asta sigur e din cauza repaosului total din ziua precedenta. Cand o sa se incalzeasca afara o sa incep duminica sa dau o tura de bicicleta.
Marti a fost ziua de tempo. De ce imi era frica nu am scapat. Stiam ca antrenamentul din aceasta zi o sa doara. 11 kilometri din care 3 ture de 1600 metri la ritm de 4:28min/km. Adica 3 kilometri incalzire, apoi 3 ture de 1600 metri la ritm de 4:28min/km cu recuperare intre ele de  400 metri alergare usoara si apoi la sfarsit inca 3 kilometri de alergare normala (adica la ritm de 5:13min/km). Asa cum ziceam, trebuie sa las alergarea usoara sa fie usoara ca sa pot sa ma  antrenez si intens. Trebuie sa scriu despre asta. Dar intr-o alta postare.
Miercuri a fost zi de recupere de 8 kilometri fara evenimente in afara de faptul ca un BMW-ist era sa dea peste mine la o trecere de pietoni de la Gradina de Sud. Ma rog si eu alergam pe trecere dar si pe el il durea la basca ca e trecere. Adevarul este ca pe mine ar trebui sa ma intereseze mai mult decat pe el. Eu sunt cel care trebuie sa fie atent ca e viata mea la mijloc. Data viitoare promit sa fiu mai atent.
Joi a fost ziua de alergare in panta. 13 kilometri in Carol si efectiv 9 kilometri de alergat in panta(deal/vale, deal/vale). Destul de grea tura dar o sa ma obisnuiesc pana la urma.
Vineri a fost o zi cu vant si ploaie, dar normala cu 8 kilometri de recuperare...adica chiar incet, pe la 5:50min/km. Am ajuns acasa inghetat dar cand ma gandesc acum la ziua de sambata parca vineri a fost doar o stropeala.
Sambata era planuit sa alerg impreuna cu Marius, sora mea si Florentina in Herastrau. Trebuia sa ne intalnim la 8 dimineata. La 7 cand m-am uitat pe geam am zis ca nu cred ca se opreste vijelia pana la 8. Si in 5 minute am primit 2 mesaje, unul de la Marius si unul de la Florentina. Nu ne mai intalnim ca ploua. Ce bine. Mai dorm si eu un pic si oricum nu prea aveam chef sa alerg in ploaia aia. Imi ajunsese vineri.
Asa ca am iesit pe la 11. Mare greseala. Daca as fi avut un caine, pe cuvant de onoare ca nu l-as fi luat cu mine. Batea vantul de parca era uragan. Am inceput timid si prin parcul Tineretului erau o gramada de copaci doborati de vant si nici un suflet. Eram singur si abia ma tineam pe picioare. Cand am ajuns pe Vacaresti spre urcarea catre Piata Sudului mi-am zis in gand" Ba baiatule tu nu esti pe treaba ta??". 
Vantul din parcul Tineretului cred ca era copilul astuia de la Vacaresti. Nu puteam sa ma tin pe picioare la un moment dat. Si al dracu' nici nu batea din fata perfect, macar sa stau pe loc. Nuuu, batea din lateral cumva ca sa ma chinuie sa am impresia ca pot sa alerg. A fost chin pana am urcat sus pana la Piata Sudului. Deja imi faceam planul. Lasa Cristi, ca 7 kilometri pe timpul asta nu e chiar rau. Ajung in fata blocului si asta e. Dar cand am ajuns la bloc bineinteles ca vantul nu mai batea, asa ca da-i inainte, iar prin Tineretului unde am vazut cativa oameni de la ADP care curatau aleile de crengi cazute. S-au uitat la mine ca la balci, probabil ca au zis si ceva dar nu i-am auzit ca aveam castile pe urechi si au continuat cu curatarea. Si eu la fel mi-am contiuat drumul.
Am ajuns iar la Vacaresti. Mama lui de vant. Credeam ca o sa se mai opreasca. Acum incepuse si grindina. Iar mi-am zis in gand ca e ultima tura si ma duc sa fac o baie fierbinte acasa si iar am ajuns aproape de bloc. 
Si cand sa ma indrept spre bloc, la radio era Eye of the Tiger. Normal ca am continuat. Inca 5 kilometri ce mama masii. Si chiar nu a mai contat ca grindina se transformase in ploaie. Am tras tare si in final in loc de 19 kilometri cat aveam de alergat, am facut 20 kilometri. Nu are nimic, un kilometru in plus nu a omorat pe nimeni, dar cred ca ploaia a imbolnavit cativa.
Dupa alergare, in loc de baia fierbinte cu spuma am ajuns sa fac un dus. Dar in timp ce faceam dus mi-a venit o idee. Sa mancam astazi la un restaurant. Auzise Puiu(sotia) de o cafenea super tare pe undeva pe langa Romana, una Cafepedia. M-am uitat repede pe site si am vazut ca au si mancare si cum sunt eu asa mai retard un pic nu m-am uitat unde e exact. Doar ca pe strada Arthur Verona pe langa Romana. Bai nene si da-i si cauta strada aia cu masina. Si puiu langa mine. Da-te jos sa intrebi unde e. Taximetristii normal, nesimititi. 
-Aaaa nu stiu unde e exact dar  o gasim noi.
-Pai eu sunt cu masina.
-Pot sa ma uit pe gps si te tii dupa mine. 
-Dar nu puteti sa va uitati acum si sa imi spuneti cum ajung la ea?
-Hai ca stiu ca e pe langa Rosetti. 
Mama voastra de nesimtiti.
Pana la urma am gasit-o pentru ca si-a amintit puiu ca mai fusese pe strada asta la o gradina in aer liber. E langa cinema Patria. Doar o mica problema . Strada e cu sens unic in Magheru si nu aveam cum sa intru pe ea din bulevard. Pana mea. Hai ca am gasit cafenea. Nu puteam sa mergem noi unde mancam de obicei. A fost si prostia mea ca nu m-am uitat bine sa vad unde e.
Am intrat pe strada pana la urma. Surpriza!!!!! Cafeneaua era pe strada aia dar vizavi de Patria, fix pe partea ailalta a bulevardului. Cine mama dracu a gandit strazile astea frate? 
Cum sa faci o strada care sa intersecteze un bulevard cu 6 benzi si pe partea ailalta sa se numeasca tot asa?
Acum intoarce in rond la Romana. In fine, pana la urma am gasit cafeneaua. Si cred ca a meritat chinul. Am vazut si biserica Anglicana. O frumusete. Sigur o sa ne ducem cand o sa fie frumos sa o vizitam.
Cafeneaua este foarte frumoasa si cu mancare buna. Este intr-o cladire interbelica foarte chic si destul de aranjata. Si are niste scaune super tari. Poate asa le-am vazut eu ca ma dureau picioarele dupa alergat. Cum care alergat? bineinteles ca dupa cafenea, doar nu dupa antrenament. Atmosfera e foarte linistita si poti sa stai la cafea toata ziua si sa citesti.
Noi am mancat ca de aia ne dusesem acolo si apoi am fost in Cora sa ne facem proviziile pentru urmatoarea saptamana.
Am luat si o sticla de vin- Cabernet Sauvignon, Domeniile Tohani, Dealul Mare. Tata o sa se supere pe mine acum. Ca mai am 4 litri de vin alb de la el.
Eu nu beau vin rosu, dar asta are ceva aparte. Prima oara l-am baut cu friptura. Acum l-am baut gol si a fost la fel de bun.
Am desfacut vinul acasa si l-am savurat cu puiu la un film pe care eu il consider genial. Kung Fu Panda 1. GENIAL.


Maine nu stiu ce imi rezerva ziua dar daca este ca azi inseamna ca am inceput anul bine .



Hai noroc! Hiic

4 comentarii:

  1. De alergat nu o sa zic nimic, te pricepi mai bine decat mine, o sa spun doar ca de la Domeniile Tohani este mai buna Feteasca Neagra decat Cabernetul. :)
    Spor la antrenament!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Viorel,

    La urmatorul eveniment incerc si Feteasca.
    Mersi pentru incurajari, spor si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, mersi.
    Ce ai pus in braga aia de duminica?
    Am alergat luni de parca aveam aripi.

    RăspundețiȘtergere