Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

marți, 7 august 2012

FAAS Midnight Run-impresii

Vineri noaptea am participat impreuna cu alti 350 si ceva de oameni la un eveniment de alergare ce s-a desfasurat noaptea.
A fost peste asteptari.
Lume buna, lumini puternice cu raze laser, verzi si albastre si cu un culoar care nu prea a fost luminat corespunzator, asa ca la proba de sprint pe 100 de metri am avut o frica foarte mare sa nu ma fac de ras cazand ca o valiza si am alergat cu aproape 29km/h, mai incet decat cred eu ca pot.
Dupa proba de sprint am mai sporavait un pic si m-am plasat strategic impreuna cu Minci( Bogdan Mincinoiu) la coada plutonului pentru alergarea de 10 kilometri.
S-a alergat in conditii bune, spre foarte bune, cu puncte de hidratare suficiente, iluminat bun, dusuri la fiecare kilometru, ce constau in stropitori de gazon orientate foarte aiurea si care in loc sa ude iarba din parc, consumau apa pe aleile de beton si pe concurentii care nu cred ca aveau nevoie de apa la ora 12 noaptea.
Pe ultimii 2 kilometri am acelerat un pic si am terminat cei 9.41 kilometri in 46:58 minute. A fost un atrenament bunicel pentru Reci.
Dupa cei 10 kilometri am stat si la tombola, presimitind ca o sa imi surada norocul.
S-au strigat la inceput numere foarte mari, eu avand numarul 51, apoi s-a strigat numarul 52, numarul 50, numarul 57. Aloo.. poate reusiti sa strigati si un 51 acolo. Am tot sperat ca o sa ma strige si pe mine dar asa cum spunea si Conu Mila, se pare ca zeita Fortuna vrea sa-mi dea un premiu mare asa ca ma rateaza la cele mici.
Pe la 2 si ceva am plecat catre casa pentru ca urma o noapte de mers cu trenul si apoi un concurs de triatlon foarte frumos la Reci.
Am ramas cu impresii foarte placute despre acest eveniment.

Echipa ProSport si-a facut treaba bine, organizarea a fost aproape impecabila, kitul de concurs a fost cu mult peste taxa de participare( tricourile ar fi trebuit sa fie la fel sa nu creeze discrepante).

Ne vedem la anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu