Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

miercuri, 6 februarie 2013

Sa bicla 2.0 si copil 1.0

Azi a venit mult asteptata sa. O astept de mai bine de 3 saptamani. De vreo 4 luni de cand am inceput sa am antrenamente mai lungi , am tot cautat o sa care sa fie comfortabila, usoara si bineinteles sa fie potrivita pentru stilul meu de biciclit. Am gasit-o prin septembrie, se cheama Adamo Road dar cand am vazut ce pret avea, am inghitit in sec si am continuat cu cea veche. Lunile au trecut si am inceput sa simt din ce in ce mai mult ca saua standard de la Felt nu se mai potriveste si am inceput sa am probleme cu tesuturile moi. Cand l-am intrebat pe Andrei Rosu ce foloseste si mi-a zis ca Adamo Racing, am zis ca daca el petrece 10 ore pe bicicleta pe aceasta sa atunci sigur si Adamo Road, sora ei pentru postura de sosea, va fi la inaltimea asteptarilor.
Am comandat-o din SUA pe 12 ianuarie, pentru ca este de 2 ori mai ieftina ca in Europa, doar 100 de dolari pe langa pretul european care este in jur de 130 Lire sterline (Anglia).
Luni a ajuns la Posta Romana, azi am fost sa o iau. SURPRINZATOR de repede, fara nici o taxa suplimentara si cu amabilitate. Oare inca mai sunt sperante pentru Posta Romana?
Cand am despachetat cutia si  am vazut cat de mica este fata de cea de la Felt am ramas foarte surprins. Ma gandeam ca este aproape cat Nasturel.
Da, s-a nascut intre timp, mai repede decat ne asteptam noi si cu greutatea mult mai mica decat credeam. Este foarte mic, simpatic, dar putin cam rusinos asa ca nu o sa il vedeti in pielea goala, dar Adamo Road e dezinhibata si nu are nici o rusine sa se arate in toata goliciunea ei. Dupa cum vedeti este un pic mai mare ca saua Adamo, dar nu cu mult. Ca greutate are intr-adevar mai mult, adica 2370 grame fata de 315 grame cat are saua. Mult, putin asta este dar cum vedeti si in imagine, cand plange chiar nu se incurca. Noroc ca plange rar si ca nu e rau cand ii este foame.
Asa, sa continuam cu comparatia intre ei.
Amandoi au pielea fina, de cea mai buna calitate si un miros de proaspat, asa ca de bebelus. El e mai rozaliu si ea mai neagra. Momentan amandoi par asa, mai ciudati, el cu piciorusele si manutele ca niste bete de chibrit si ea cu urechile alea neconventionale dar incet, incet ne obisnuim noi unii cu altii.
Apropo de obisnuit, astazi am probat-o. E putin spus diferita fata de ce credeam eu, dar dupa 45 de minute de pedalat si cateva reglaje am ajuns la concluzia ca deja este mai buna ca cea de la Felt. Despre Nasturel nu pot sa zic ca e mai bun ca nu am altul dar cu siguranta pot sa zic ca desi este multa munca acum la inceput, in cateva zile de cand a aparut pe lume a devenit sufletul nostru. 
Sunt sigur ca atat Nasturel cat si Adamo Road vor scoate untul din mine dar sunt mandru si de el si de ea si sunt convins ca in viitorul nu foarte indepartat vor deveni foarte buni prieteni. 
 

3 comentarii:

  1. Vai, felicitari, sanatate maxima, asta e tot ce va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru Nasturel!
    Viata vad ca se complica dar in acelasi timp devine mai frumoasa.
    Sper sa iti gasesti un echilibru bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc!
    Momentan suntem pe linia de plutire, mai incolo vine echilibrul:)

    RăspundețiȘtergere