Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

joi, 22 decembrie 2016

Retrospectiva 2016

Multi m-au intrebat sau probabil s-au intrebat ce s-a intamplat cu mine in 2016. Nici un concurs, nimic pe blog, nici macar o alergare amicala asa de amintiri prin parc. Desi initial am tot evitat sa dau detalii, simt ca e momentul sa las in urma tot ce s-a intamplat si sa merg mai departe.
La sfarsitul anului 2015 am avut un accident de munca prin electrocutare. Nu a fost vina mea si nici acum nu se stie ce s-a intamplat de fapt. Ideea e ca in urma accidentului mi-am pierdut cunostinta, am fost internat o saptamana, vreo 4 luni nu am stiut sa vorbesc bine, mana dreapta a avut de suferit destul de mult si nu am putut sa fac nimic cu ea vreo 3 luni. Asta asa pe scurt.
De facut miscare am inceput sa fac prin iulie si la momentul actual, pe partea cu alergatul stau binisor, adica 5min/km sustinut pe undeva pe la 20-25 kilometri, ca mai mult nu am incercat.

Insa la bicicleta si la inot sunt praf. NIMIC.

In 2016 ar fi trebuit sa particip la Celtman, cu intrare garantata, pentu ca facusem deja Swissman si Norseman, dar datorita faptului ca nu am putut, am pierdut aceasta intrare. M-am inscris pentru 2017 dar la loterie, si stiti cum e la loterie, multi intra, dar foarte putini castiga. La fel a fost si pentru mine si din pacate nu am fost selectat.

Tot cautand altceva, am gasit ICON Extreme Triathlon, care este chiar epic si asta va fi focusul meu sportiv pentru 2017. Pe scurt, inot 3.8km la altitudinea de aproape 1900 de metri, in apa de 10-13 grade. Bicicleta 194 kilometri la altitudine medie de 2000 de metri cu diferenta pozitiva totala de 5000 de metri si care trece si prin faimosul pass Stelvio, de 2757 metri si alergare 42 kilometri care are finish la 3000 de metri. Totul in mai putin de 20 de ore.

Daca vreti mai multe detalii, click aici sa vedeti filmul oficial:

Mai am cateva planuri pentru 2017. Daca totul iese bine sa particip si la 7500, sa ajut din nou oameni sa planifice si sa faca primul lor maraton, poate sa termin o mini-carte despre renuntarea la fumat pe care tot o aman de aproape 2 ani si cel mai important sa invat sa ma detasez de mancare.
Eu sunt asa foarte pofticios la orice, de la prajituri la mancare gatita, snackuri, tot ce e de mancare. In ultimul timp tot stand acasa am mancat mult peste ce imi cere corpul de fapt si asta se vede.
Asa ca pe final de an am hotarat sa mai fac un post doar cu apa, de data asta pe o perioada mai mare de 7 zile.
Deja sunt in post sau "water fasting" si am depasit 10 zile. Da, 10 zile de nemancat absolut nimic si baut doar apa. Cum ma simt? Excelent. Cat mai tin acest post? pai daca ma simt bine in continuare, si nu vad in acest moment de ce sa nu ma simt bine, vreau sa inchei dupa 20 de zile.
O sa detaliez toata experienta asta intr-un alt post mai lung si doar despre ce inseamna "water fasting", la ce e bun si ce a insemnat pentru mine aceasta experienta. 

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa ne auzim cu bine in 2017.

4 comentarii:

  1. Sa inteleg ca nu pentru tine au sacrificat ai tai 1/2 din Ghita :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut cum dati bomba pe final... ah si btw, n-am mai mancat nimic de 10 zile si o mai tin asa inca vreo 10.

    How. Is. That. Possible? Si mai e si in perioada asta... Dar nu trebuie sa imi explici aici, astept postarea viitoare!

    Cum e mana acum, poti inota?
    Cum simti ca ti-a schimbat accidentul perspectiva asupra vietii, sportului?

    Nici n-am stiut... Bine ca ti-ai revenit, si cu chef de lucruri mari!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mihaela: clar ca nu pentru mine.. le-am si zis sa nu mai ia porc.. dar ce sa ii faci, cand ai de 50 de ani porc, a ramas traditie...

    @Sergiu: Contrar opiniei publice, un om sanatos poate sta fara mancare mult si bine, pe la 40 de zile, fara a-si face mari pagube in corp si pe la 100 d zile dar cu repercursiuni.
    Azi e a 13-a zi si chiar ma simt super bine, neasteptat de bine, si vorbind de mana, si-a revenit in mare si pot inota desi daca nu am mai inotat de mult nu mai am antrenament si imi pierd repede suflul si nu duc mai mult de 15-20 de bazine inchegate asa ca nu pot sa imi dau seama cum o fi pe la 60 de bazine.
    Postul asta e o experienta pe care cred ca orice om sanatos fizic ar trebui sa il incerce macar 7 zile. Descoperi niste lucruri super interesante despre corpul tau despre cum gandesti, despre ce inseamna mancarea de fapt.. si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca voi nu stiti ce spuneti :) eu nu pot sa stau nici 2 zile fara mancare ca ma culegeti cu farasul :) Am incercat de nevoie si dupa 2 zile mi-au bagat perfuzii :D
    Welcome back si sa ne vedem la alergare (cand o sa am si eu voie :D)
    Bafta in planul nou :)
    Oana S

    RăspundețiȘtergere