Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 5 februarie 2012

Countdown- saptamana 11

Am zis la inceputul lunii ca in prima zi cand o sa ninga o sa ma duc sa imi fac abonament la sala. Si a nins, a inghetat totul, s-a topit un pic si iar a nins si eu tot nu am abonament la sala. Dar saptamana asta m-a convins ca trebuie. Munti de zapada peste tot.
Luni a inceput cu recuperare dupa alergarea de 32 de kilometri de la Gerar.
Marti am zis ca daca tot am stat luni relaxat macar sa recuperez asa ca am alergat 10 kilometri in loc de 8 cat aveam in plan.
Mercuri ar fi trebuit sa fac intervale dar dat fiind faptul ca afara erau -18 grade am zis "mai bine lasa" si am alergat 15 kilometri mai lejer. Mi-a iesit o medie de 5 minute si 17 secunde pe kilometru. Frumoasa alergare pe zapada care scartaia. Acasa am ajuns alb pentru ca inghetase transpiratia pe manusi si pe geaca dar a fost prima oara cand alerg la o asa temperatura.
Joi a fost aproape la fel de frig, adica -15 grade dar a nins toata ziua. Am tras ca un cal de tigan. Imi alunecau picioarele din cauza ca sub zapada proaspata era un strat consistent de gheata. Pana la urma am facut 15 kilometri dar la ultimul kilometru ma durea un pic spatele. Am avut pulsul mediu de 162 batai pe minut fata de 152-155 normal si comparativ cu alte alergari pe acceasi distanta, dar fara zapada vad ca efortul a fost considerabil.
Vineri a pus capac si atunci m-am hotarat sa imi fac abonament la sala macar pana se potoleste vremea asta capricioasa. Am alergat 10 kilometri la -11 grade si pe viscol puternic. A fost cea mai inceata alergare a mea pe anul acesta dar una din cele mai grele din cauza zapezii mari din parc, pe alocuri pana la genunchi. Pe trotuar nu se putea alerga pentru ca alunecam foarte rau. Cand am ajuns acasa, am vazut pe mail un mesaj de la Florentina cum ca grupul ei alearga sambata prin Tineretului si sunt cativa care vor sa alerge macar 12 kilometri si sunt invitat sa particip asa ca am acceptat cu placere. 
Sambata am alergat 26 kilometri. La inceput eram mai multi dar dupa 12 kilometri am ramas eu cu Florentina si cu Gabi. Fata de vineri cand nu era curatat nimic, sambata parcul era ca o pista de avioane. Intrasera baietii cu tractoarele si curatasera toate aleile asa ca alergarea a fost destul de placuta, dar tinand cont ca toata saptamana am tras destul de tare, dupa alergare eram destul de obosit. M-am inviorat cu o plimbare prin mall la cumparaturi si apoi prin Cora sa facem aprovizonarea cu mancare pentru saptamana asta.
Am ajuns acasa pe la 19 si la 21 deja dormeam dus. 
Si astazi ma resimt destul de mult chiar daca nu am tras asa cum ar fi trebuit ca intensitate, dar totusi am alergat 76 kilometri.
Saptamana viitoare ar trebui sa fie usoara. Alergare in tricou si pantaloni scurti.

Spor la curatat zapada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu