Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 19 februarie 2012

Countdown- saptamana 9

Mult a fost, putin mai este. Pai a mai trecut o saptamana si 72 de kilometri alergati pe banda. Au mai ramas inca 3 saptamani de antrenament greu, cu 89 de kilometri fiecare, pana pe 15 Aprilie. O sa ma bucur de fiecare la momentul respectiv. Deocamdata sunt bucuros ca nu am patit (inca!!!) nimic de la alergarea de tip hamster.
Luni a fost o zi usoara cu 8 kilometri alergati destul de relaxat. De saptamana asta am introdus in fiecare alergare usoara 3 kilometri de alergare la viteza cu care sper sa alerg la maraton( principiul antrenamentului specific). Marti a fost antrenamenul cu intervale. Au fost 11 kilometri din care 6x800 metri la viteza de 4minute si 18 sec pe kilometru. Ma asteptam sa fie mai greu si din motivul ca deja am experienta cu alergarea de intervale de 800 metri la un ritm cu care inca nu sunt obisnuit. Se pare ca intervalele de 1600 de metri pe care, din greseala, le-am alergat cu un ritm mai rapid decat trebuia, au dus la o obisnuinta a corpului cu aceasta viteza. Sau poate e munca de 4 luni de antrenamente in fiecare zi, in fiecare saptamana, in fiecare luna. Acum vad ce inseamna sa fii consecvent.
Miercuri a fost din nou zi de recuperare cu 8 kilometri. Am observat de-a lungul celor doua saptamani de cand ma duc la sala ca zilele de miercuri si joi sunt extrem de aglomerate. 
Asa a fost si joi cand am alergat 13 kilometri cu 3 kilometri de panta la 6 grade. Se adunasera foarte multe persoane care vroiau sa alerge si curios lucru, toti veneau sa ma intrebe cat mai am de alergat. Poate aratam extenuat.. cine stie si se gandeau ca mai am putin.
Vineri iar a fost zi de recuperare cu 8 kilometri la ritm de 5 minute si 35 secunde pe kilometru.
Sambata vroiam sa alerg destul de dimineata si am pus alarma la 8 jumatate. Am oprit-o si m-am trezit de fapt la 10. M-am pregatit agale si la 11:15 ma apucam de alergat. Sambata nu alearga nimeni, sunt benzile goale.
Mi-am facut alergarea de 24 kilometri. Am alergat usor 12 kilometri cu ritm de 5 minute si 35 secunde pe kilometru si apoi am tras 8 kilometri la ritm de 5 minute pe kilometru, urmati de 4 kilometri de recuperare la 5 minute si 35 minute pe kilometru. In total 2 ore si 9 minute. De data asta am impartit alergarea in 2, sa nu mai am surprize cu oprirea benzii. O parte de 10 kilometri si una de 14 kilometri. 
A fost o saptamana destul de usoara dar alergarea de la sfarsitul saptamanii m-a obosit un pic, dar cand ma uit la cea mai buna saptamana a mea din primul sezon de antrenament pentru Istanbul si vad ca a avut 68 kilometri, imi dau seama ca progresele sunt extraordinare si ca acum 72 kilometri intr-o saptamana de recuperare reprezinta doar un antrenament pregatitor pentru saptamanile de 90 de kilometri.

Asa ca revin din nou cu indemnul " Fiti consecventi!"

Salutare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu