Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

miercuri, 18 aprilie 2012

Countdown- saptamana 2

Am cam ramas in urma cu postarile despre cum merge antrenamentul. Deja am si terminat maratonul asa ca o sa trec repede in revista ce s-a intamplat in ultimele doua saptamani de antrenament si sa ajungem la partea importanta, adica analiza maratonului.
Luni am alergat 8 kilometri, dar cu un ritm putin mai ridicat sa imi obisnuiesc muschii cu alergarea de marti.
Marti cand asteptam sa se calibreze GPS-ul, mi-a murit bateria si am decis sa nu alerg deloc. Tough call!!!
Miercuri a fost ziua de marti recuperata, cu intervale de 1600 de metri la ritm de 4:22min/km. In total cu incalzire si racire au fost 10 kilometri.
Joi am alergat din nou 8 kilometri. A devenit o obisnuinta sa alerg cel putin 8 kilometri pe zi. Acum pare foarte usor.
Vineri am alergat tot 8 kilometri si deja ma pregateam mental pentru cei 16 kilometri de a-doua-a zi.
Sambata a fost ultima alergare sanatoasa inainte de maraton. Desi au fost doar 16 kilometri alergati la ritm de 5:02min/km, mi s-a parut foarte greu si in gand imi ziceam ca am pus-o daca la 16 kilometri mi se pare asa greu. Cred ca oboseala isi spunea cuvantul.
Cu toate astea am iesit si duminica la o alergare de grup in parcul IOR, unde am alergat impreuna cu prietenii din Ro Club Maraton si cu Dan, Adi si Radu pentru Inima Copiilor. A fost un eveniment caritabil organizat de Inima Copiilor impreuna cu Paul Dicu, singurul roman care a participat la Maratohon des Sables, o alergare de aproape 251 kilometri prin Sahara, si pentru fiecare kilometru alergat, ING a donat 10 euro pentru spitalul de copii Marie Curie. Eu am fost modest si am alergat doar 6 kilometri dar altii au depasit 20.
Bravo Paul si bravo tuturor care s-au mobilizat pentru acest eveniment.
Saptamana s-a incheiat cu 56 kilometri.

Hai ca mai este o saptamana si acum e usor sa scriu cand stiu ca am terminat cu bine.

2 comentarii:

  1. De-abia astept povestea de la maraton. Apropo, o alergare la munte weekend-ul asta sambata?

    /Radu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa vorbesc cu generalul sa vedem daca are vre un plan. Dar in principiu ma bag cu conditia sa fie de recuperare.

    Te sun eu asta seara.

    RăspundețiȘtergere