Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

duminică, 1 aprilie 2012

Countdown- saptamana 3

Ultima alergare 35 de kilometri mi-a aratat ca nu sunt refacut complet dupa raceala de acum 2 saptamani asa ca am inceput saptamana cu o zi de luni cu 8 kilometri, dar alergati foarte incet, mai ales ca duminica in loc sa stau linistit am iesit cu bicicleta la o tura de 50 de kilometri.
Nu stiu daca este doar aparent sau in sezonul acesta de antrenament ma refac mai repede dupa antrenamente grele. Marti ma simteam foarte bine, nu ma durea nimic si desi ziceam ca o las mai usor, pana la urma am continuat antrenamentul asa cum era scris pe hartie. Un tempo de 16 kilometri alergati la ritm de maraton. Nu mi-au iesit chiar asa. La sfarsit alergarea a fost cu medie de 4:49min/km si un puls mediu de 168 batai pe minut.
Alergarea asta chiar mi-a ridicat moralul.
Miercuri am lasat-o iar mai usor si am alergat doar 8 kilometri.
Joi nu am alergat. Cand am iesit am simtit o usoara durere de spate (inchipuita) si am hotarat sa nu mai alerg. Vineri am alergat 9 kilometri si a fost prima oara cand am alergat prin grindina. M-a prins pe la Piata Sudului si dupa un kilometru jumatate aratam ca un castravete murat. Cand am intrat in bloc, vecina de la parter si-a facut cruce cand m-a vazut. Nu am bagat-o in seama dar cand m-am uitat in oglinda din lift si am vazut ca eram vanat la fata, ud pana la piele, cu noroi pe obrazul drept si cu ochii infundati in orbite, am inteles ce vroia sa zica prin crucea aia.
Nu-ti fie frica mamaie ca nu vreau sa te iau nicaieri, sunt eu vecinul de la trei.
Vineri seara am citit pe forumul Ro Club Maraton ca in Herastrau va fi adunare mare si am hotarat sa ma duc si eu.
Au fost aproximativ 20 de alergatori, printre care si domnul Ilie Rosu care ne pregateste o surpriza de 10 mai.
Maratonul Regal, fix cand Romania si-a proclamat independenta in anul 1877 prin Carol I, asa ca am avut misiunea de a inregistra cu GPS-ul bucla de 10.5 kilometri pe care se va desfasura maratonul.
Traseul incepe din piata Charles de Gaulle si se continua mare parte prin Herastrau. Si dai si alearga, mai la stanga, stai ca nu asta era drumul, aoleu nu ne iese la numaratoare, plus ca din spate se mai auzea din cand in cand "Ilie, las-o mai incet ca nu mai vezi geluri", pana la urma am ajuns inapoi in piata. Totalul 9.54 kilometri. Mai lipsesc 1000 de metri sa fie o bucla de 10.5 kilometri. Sunt sigur ca o scoate domnul Ilie la capat.
Dupa ce am masurat traseul am mai dat o tura mare de Herastrau, iar in total cu prima tura de incalzire inainte de a masura traseul, au fost 24 de kilometri. Ultima alergare lunga pana la maraton.
Toata saptamana insumeaza 65 kilometri. Destul de relaxat si cu increderea refacuta. Urmeaza pregatirile pentru plecare. Harti, ce e de vizitat, de unde imi iau kitul de concurs, echipament si alte nebunii.

O sa fie o saptamana in care sigur nu o sa am timp sa ma plictisesc.

Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu