Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

luni, 30 aprilie 2012

Super Moeciu

Astazi am fost cu Marius la Moeciu pentru o recunoastere a traseului de la Ecomaraton-bucla 3.
A fost o alergare de toata frumusetea, am pierdut si traseul din cauza ca sporovaiam de zor si nu am remarcat ca la un moment dat face stanga peste un parau.
Zapada nu mai este si poteca este uscata perfect asa ca sambata viitoare se anunta o cursa frumoasa.
Tot azi am incercat camelbakul( un rucsac de hidratare care are inauntru o punga cu apa) si pot sa spun ca este mult mai confortabil fata de alergatul cu o sticla in mana sau cu o sticla la brau.
Vremea a fost si ea exceptionala. Acum cand ma uit in oglinda vad o fata rosie si imbujorata.
Peisajul la superlativ, creasta Pietrei Craiului si Bucegii invaluti inca in zapada iti taiau rasuflarea, sau era de la urcusul abrupt? Nu mai conteaza. Important este ca ne-am simtit excelent.

Astept cu nerabdare maratonul de saptamana viitoare.

Saptamana trecuta mi-am indeplinit si al doilea target pentru anul acesta si anume sa alerg 2500 de kilometri in primul an de alergare. I-am depasit alergand cu Bogdan prin Tineretului.


1 Mai asa cum va doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu