Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

miercuri, 2 mai 2012

Eveniment caritabil Transmaraton

Pe data de 9 iunie voi participa la una dintre cele mai dificile curse din viata mea, in cadrul UniCredit Leasing Transmaraton 2012.
Motivul pentru care particip la aceasta competitie, desfasurata pe cel mai frumos drum din lume - Transfagarasan, este de a strange fonduri pentru organizatia Hospice, in scopul oferirii de ingrijire paliativa gratuita la domiciliu pentru 150 de pacienti (copii si adulti) si familiile lor pentru o perioada de 3 luni. 

Te invit sa fii alaturi de mine in efortul  de a ajuta persoane bolnave de cancer, leucemie sau distrofii neuro-musculare sa invinga durerea si sa continue sa spere si sa zambeasca impreuna cu familiile lor.
Eu singur pot face putin dar impreuna vom face foarte multe.

Imi poti sustine participarea donand pentru cauza pe care am ales sa o sustin accesand linkul de mai jos. Fiecare donatie, oricat de mica, conteaza!

Iti sunt recunoscator si iti multumesc anticipat, atat in nume personal cat si in numele asociatiei Hospice.

Eu va promit sa fac tot posibilul sa nu va dezamagesc si in aceasta cursa voi alerga intr-un tricou personalizat care va avea numele tuturor donatorilor pe el. Impreuna vom alerga pentru fiecare copil care are nevoie de noi si impreuna vom trece linia de sosire.
Mai mult, fiecare donator va primi o poza digitala cu mine trecand linia de sosire alaturi de multumirile fundatiei Hospice.

Va invit sa intrati pe pagina mea personalizata transmaraton- Cristian Bostina pentru a vedea care este statusul donatiilor si bineinteles va stept sa ma incurajati in acest proiect deosebit.

Cu drag,
Cristi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu