Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

miercuri, 27 iunie 2012

Competitii si nu prea

 Nu am mai scris de aproape 2 saptamani si asta pentru ca am fost foarte ocupat cu o gramada de delegatii pentru serviciu, tot felul de proiecte si bineinteles cu antrenamentele.

Am continuat antrenamentul pentru triatloane adica 10 ore pe saptamana si pot sa zic ca acum corpul s-a obisnuit cu volumul. Saptamana trecuta chiar am avut o saptamana de 14 ore de antrenament. Nu am experimentat niciodata atat de multe ore si saptamana asta sunt un pic obosit, probabil si pe fondul caldurii excesive si a umiditatii foarte ridicate. 
Necazul e ca nu pot sa fac antrenamentele sub ora 20 sub nici o forma( decat daca am inot, si nici asta prea bine pentru ca intre orele 17-20 e buluc la piscina) si cum trezitul de dimineata nu prea ma coafeaza, asta inseamna ca mai tot timpul am avut o sesiune dubla in zilele in care ar fi trebuit sa fac ceva dimineata si seara altceva.
Am avut si cateva brickuri foarte bune( adica antrenamente la discipline diferite, facute unul in continuarea celuilalt). Spre exemplu saptamana trecuta sambata am fost la bazin si am bagat 1 ora si un pic, apoi am fost 2 ore cu  bicicleta(viteza medie 27.9Km/h) si apoi am mai alergat inca 45 de minute. Nu am fortat nimic. Dupa 2 kilometri de alergat m-am intalnit cu  Florentina in parc si cum ea mai avea inca 45 de minute de alergat, am continuat in ritmul ei. Chiar a fost bine si pot sa zic ca daca stau si calculez asta a fost primul triatlon olimpic facut in antrenament( fara vreo 1400 de metri de alergat).
Intre timp mi-a sosit si coletul pierdut de Posta Romana datorita unor baieti destepti care cine stie ce magarii fac si care au trimis coletul de la depozitul Postei pana la GLS, ca mai apoi sa livreze GLS-ul din Sibiu. Ca dracu, si am dat peste 10 telefoane sa aflu ce s-a intamplat dar in final am dat de colet care normal ca nu mai ajungea la mine pentru ca in acest transfer cei de la Posta Romana au scris de mana adresa si au "uitat" sa treaca si scara blocului si nr. apartamentului si mai mult si ultima cifra a numarului de la telefon. Asa ca eu stateam linistit acasa si coletul mai avea doua zile pana sa se intoarca inapoi in Anglia.
Acum faza tare e ca am adidasi pentru fete.
Am vazut eu ca era un pret cam prea redus pentru acest tip de adidasi si ca  aveau o culoare ciudata dar am zis..nah acuma poate nu se vand din cauza culorii asa ca i-am comandat. Daca ma uit pe site scrie clar WOMEN dar atunci nu am vazut. Culoarea nu ma deranjeaza asa tare si deocamdata la cateva alergari s-au comportat ok, asa ca atunci cand o sa vedeti un tip cu adidasi cu o culoare dubioasa sa stiti ca sunt eu si sa va fie rusine ca va depaseste un baiat care alearga in adidasi de fata. Daca ma depasiti sa va ganditi ca sigur ma dor picioarele de la adidasii de fata si ca de aia nu pot sa alerg mai tare. Deci oricum ar fi, tot ies bine (sau asa cred eu!!!!).
Costumul de triatlon este foarte tare. Nu am mai purtat asa ceva pana acum si chiar imi place cum se muleaza pe piele si cum se comporta atat la inot cat si la bicicleta si alergat.
Sambata o sa particip la Cozia Mountain Run si desi initial vroiam sa particip la proba de 30 kilometri, pe ultimul moment m-am razgandit si am decis sa merg la cea de 21 kilometri.
In afara de alergare, evenimentul are si un scop umanitar prin strângerea de fonduri. Anul acesta, fondurile strânse vor fi donate unui Aşezământ social pentru mame şi copii fără adapost din localitatea Slobozia, judeţul Giurgiu.
Mai multe puteti citi direct pe siteul evenimentului dand click aici: Cozia Mountain Run
Inca nu stiu daca sa imi iau adidasii cei noi sau sa vin cu cei vechi, dar cred ca o sa vin cu cei vechi si apoi o sa ii retrag din circulatie ca am alergat aproape 2000 de kilometri cu ei.

Alergarea la Cozia o sa fie ceva special din cauza ca acest masiv a fost unul din cele mai umblate de mine si ca aici am petrecut in 4 sau 5 ani Pastele la cort sau ca obisnuiam sa vin cu parintii, tot la cort, si sa stam pe malul Oltului cand inca nu erau casute sau o zona comerciala, sa facem baie la baraj si sa alerg dupa soparle sau licurici cu prietenii din copilarie.

Dupa Cozia urma sa particip la triatlonul de la Targu Mures dar din cauza costurilor mult prea mari am renuntat la acest eveniment. O sa il fac sub forma de antrenament acasa. Mi se pare ca 500 de ron si 2 zile de trambalat cu 400 de kilometri dus si 400 intors  pentru un concurs de 3 ore este mult prea mult asa ca o sa ma duc la cel de la Sfanta Ana si cel din Sf. Gheorghe.
Inca nu am gasit un program bine structurat pentru Ironman dar cautarile continua si sper ca pana in septembrie sa incropesc ceva. 


Cercetari, cercetari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu