Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

luni, 4 iunie 2012

Noutati vechi

Hah!
In sfarsit vineri mi-au venit pedalele si adidasii de ciclism. Sunt gata sa incep si antrenamentele tehnice de bicicleta. O sa am de tras foarte mult de mine pana la Ironman iar aseara cand stateam si ma uitam la bicicleta m-a cuprins un fel de frica si nu seamana deloc cu cea care m-a incercat la primul maraton. E mult mai intensa dar sper sa scap de ea dupa triatlonul de la Targu Mures.

Tot vineri, cand am ajuns la serviciu, in Piata Victoriei fix in parcarea din mijloc era amplasat racheta HAAS-2C, care in 2013 va transporta pe orbita primul satelit romanesc. Asa se vede din biroul meu.

Astazi, am descoperit prin intermediul siteului Tedoo ca exista un roman care face inconjurul lumii PE JOS, il cheama Mihai Tufa si are 26 ani. Mai multe despre acesta si despre incredibila calatorie puteti citi pe pagina theworldphototour.com.
Tot azi am citit pe pagina lui Gabi Solomon despre alergarea de 24 ore pe banda. Puteti citi si voi pe pagina sa personala: www.gabrielsolomon.ro. Este extraordinar ce a facut. Sa alergi 24 de ore si sa mai reusesti sa parcurgi 213 kilometri e uimitor.
Asa ca sunt altii care au avut temeri mult mai mari ca ale mele, le-au depasit si la sfarsit a iesit o aventura de toata frumusetea. Pana la urma important este sa inveti ceva iar la sfarsit sa iesi un om transformat.

Ieri am participat la semimaratonul din Bucuresti. Nu am mai avut intensitatea antrenamentelor premergatoare cursei de la Paris si nici nu ma simteam in forma dupa accidentul de saptamana trecuta asa ca in final am decis sa o ajut pe sora mea sa scada sub 2 ore. Am fost aproape dar lipsa de antrenament s-a vazut. Nu a mai reusit sa tina pasul la kilometrul 14. Am terminat cu timpul de 2 ore si 4 minute, un record personal pentru ea. Bravo sora!! esti pe drumul cel bun spre un maraton de 4 ore.

Pentru mine a fost chiar usor (chiar daca in poza nu pare) si pe tot parcursul semimaratonului m-am delectat cu observarea concurentilor in diferite faze ale alergarii.
A fost destul de cald dar am avut puncte de hidratare foarte apropiate unul de altul si puncte de hidratare mobile- adica cu bicicleta (ideea lui Gabi Solomon) care ne-au ajutat sa rezistam pana la linia de final.
A fost o prima editie cu organizare buna, medalia e frumoasa iar atmosfera a fost destul de ok.

Apropo, Ro Club Maraton a facut 4 ani.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu