Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

marți, 13 martie 2012

Countdown- saptamana 6



Certificatul medical pentru Paris e gata. Saptamana viitoare mai am ultima alergare peste 30 kilometri apoi 3 saptamani de odihna activa in care o sa reduc antrenamentul cu 30%-40%.
Dupa primul triatlon a fost un haos. Luni ma dureau muschii de deasupra genunchilor. Am alergat usor 8 kilometri.
Marti cand am vazut ce era scris pe foaia de antrenament mi-am zis ca o sa fie primul antrenament pe anul acesta pe care nu o sa reusesc sa il fac. Aveam 15 kilometri la ritm de 4 minute si 53 secunde si 19 kilometri in total.
A fost ultima zi pe banda. Am inceput timid cu 2 kilometri de incalzire si parca nu ma mai durea asa tare gamba stanga asa ca am bagat viteza. Dupa 10 kilometri ma simteam tot bine, doar ca se adunasera in spatele meu vreo 3 persoane care, daca la inceput m-au intrebat cat mai am, apoi se uitau sa vada cat rezist sa alerg asa. Am rezistat tot antrenamentul.
O luna de alergat pe banda, 327 kilometri, 110 lei. Asta inseamna 0,33 lei/kilometru. Mult mai ieftin decat taxiul, si daca mai pun si dusul...
Miercuri a fost iar o zi usoara, singura diferenta fata de luni a fost ca am alergat afara dupa o luna de hamstereala si  ritmul a fost undeva mai sus decat ma asteptam.
E fantastic sa alergi afara dupa o luna de banda. Simti prin toti porii aerul primavaratic, curat si rece care te imbie la alergat sau macar la o plimbare mai lunga prin parcul ce se dezmorteste incet si se scutura de vesmantul alb. Pe banda e prea monoton, prea constant si parca uneori te trage dupa ea fie ca ai chef sau nu sa alergi. 
Joi am alergat in Carol si am fost bucuros sa vad ca aleile sunt curatate de zapada. Cele patru ture exterioare si alergarea prin Tineretului au totalizat 13 kilometri. 
Vineri am avut o mica dilema. Urma sa plecam acasa la Slatina si mai aveam de schimbat o scurgere stricata la o chiuveta tocmai in Titan asa ca aveam doua optiuni. Fie sa alerg vineri, sa ma duc sa repar chiuveta tot vineri si sa plecam sambata dimineata, fie sa alerg sambata dimineata si sa plecam pe la pranz. Eu am ales a 3-a optiune. Sa alerg vineri, sa repar chiveta vineri si sa plecam tot vineri. Asa ca am plecat un pic mai devreme de la serviciu si am alergat cei 32 de kilometri, care de fapt au fost 33 kilometri pana la urma. M-am simtit foarte bine desi am baut doar un litru de apa. Am aproximat prost distanta si cei 32 de kilometri s-au terminat in parc asa ca am mai alergat inca un kilometru pana in fata blocului. Au fost 5 ture extinse de Tineretului-Vacaresti-Piata Sudului-Tineretului. 
Detalii mai jos.

Dupa alergare, mi-am pus palaria repara-tot si am mesterit la chiuveta. Inca nu am primit plangeri asa ca e de bine.
La Slatina am ajuns pe la 12 noaptea. Am vorbit un pic si ne-am bagat la somn. Am dormit dus pana la 11. Nu cred ca in ultimul timp am mai dormit asa de mult dimineata.
Sambata aveam in plan alergarea de vineri, adica 8 kilometri, dar dracusorul din minta mea mi-a zis sa alerg 10 kilometri. Si eu l-am ascultat si uite asa am facut si saptamana asta 91 kilometri si culmea e ca de abia astept ultima alergare lunga de 35 de kilometri.
Restul e home-run, sper.
Astept cu nerabdare ziua de 15 aprilie chiar daca sunt putin nelinistit.

Inca putin...si incepe antrenamentul pentru Ironman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu