Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

marți, 6 martie 2012

Countdown- saptamana 7

O saptamana de recuperare incheiata cu primul meu concurs de triatlon.
Inca ma dor muschii gambelor si muschii spatelui, dar deja ma gandesc la urmatorul triatlon. Stiu ca inca nu sunt pregatit pentru Ironman si va trebui sa muncesc foarte mult pentru acest concurs, dar la anul sper sa fac parte din familia Ironman.
Luni, la fel ca in ultimele 3 luni, a fost o zi de recuperare cu 8 kilometri alergati usor.
Marti am zis sa fac mai mult decat scria in foaia de antrenament. In loc de 5 ture de 1600, am facut 6 cu ritm de 4 minute si 20 secunde /kilometru. Total 16 kilometri. Seara am ajuns acasa si am adormit in jur de ora 21:30. Am fost rupt.
Miercuri iar am facut o recuperare de 8 kilometri.
Joi in loc sa alerg in panta am preferat sa transform cei 16 kilometri in alergare de recuperare, cu 4 kilometri la tempo de 4 minute si 26 secunde /kilometru.
Vineri a fost o mare dezamagire la sala. Planuisem 6 kilometri cu ritm usor dar cand am ajuns acolo, toate benzile erau ocupate de fete care mergeau si nici una nu avea mai mult de 2 minute de cand se apucase. Va spun eu ca fetele care merg pe banda sunt ambitioase si pot sa mearga chiar si o jumatate de ora, nu ca muschiulosii care vin, alearga sa isi dea sufletul si apoi se dau jos cu motorul supraincarcat.
Asa ca am ales sa sar peste alergarea de vineri si sa ma recuperez pentru triatlon.
Sambata a fost o alergare combinata cu mers, pedalat si inot asa ca la finalul saptamanii s-au adunat 55 kilometri de alergare, 12 kilometri de pedalat si 500 metri de inot.
Mai sunt 6 saptamani pana la Paris.

 Focus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu