Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

vineri, 2 martie 2012

TriTest

Ieri am renuntat la alergara in panta. In schimb am alergat 16 kilometri din care de la kilometrul 10 am alergat 4 kilometri cu ritm de 4:20min/km. Pe ultimii 500 de metri am accelerat la 16 kilometri/ora, adica 3:44min/km. M-am relaxat apoi cu un finish de 2 kilometri lejer la 5:35min/km.

A fost de fapt un test sa vad cam unde ma situez cu ritmul si cat de mult pot sa ma duc spre limita mea care, cred eu ca e pe la 4:15min/km pentru 6 kilometri. 
Deci, mai jos voi face tot ca test un raport sa vad daca pot sa imi apreciez bine capacitatea de efort.
Am de facut urmatoarele probe in ordinea mai jos mentionata:
  1. alergare 6 kilometri,
  2. Tranzitie+bicicleta 12 kilometri,
  3. Tranzitie+inot 500 metri.
Acum sa le luam pe rand. 
Alergarea este prima. Voi fi odihnit si sper ca 6 kilometri sa ii duc cu un ritm de 4:25min/km. Asta inseamna, mai mult sau mai putin, 26 minute si 30 secunde. Tranzitia spre bicicleta sper sa o fac repede pentru ca nu trebuie sa schimb nimic de pe mine. Aceleasi haine, aceeasi adidasi.
Turul de bicicleta are 12 kilometri. Sper sa il fac sub 25 minute. Tranzitia dintre bicicleta si inot o sa fie un pic mai lunga, din ce zic organizatorii se va trece prin vestiare si dusuri sa nu intram transpirati in bazin.
Inotul e problematic. Nu am mai inotat de 3 ani, dar ma gandesc ca 500 de metri nu e un capat de tara si oricum vine sora-mea cu un colac de siguranta (sper). Ea a inotat de curand 1000 de metri in 35 de minute. Zic ca pot si eu sa termin 500 metri in sub 10 minute, cu bataie spre 7 minute si 30 secunde.
Ca un total vreau sa termin sub o ora, iar realist undeva la o ora si 6 minute.
Mai trag astazi o alergare scurta de 5-6 kilometri si un inot in cada de la bloc, bag un orez cu ciuperci si un somn bun si vedem maine ce se intampla.

Tot inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu