Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

vineri, 23 noiembrie 2012

Black Friday failed training


Pai exact cum scrie in titlu. Cu doua zile inainte de marea minune am inceput sa caut un laptop. Am intrat pe toate paginile participantilor, am comparat, am selectat, am facut un excel cu caracteristici, preturi si alte prostii. A doua zi am mai selectat din nou sa ramana lista mica, am verificat sa vad sigur ca preturile sunt aceleasi si am inceput sa stept cu nerabdare.
Antrenamentul facut, urma sa vad rezultatele azi ca o reducere de 40-70% nu e in fiecare zi.
Azi noapte m-am trezit bineinteles la 00:00 sa vad ce si cum.
Mare surpriza.
La evomag nu mergea siteul si nu merge nici acum. Bravo.
La Oktal si la Koyos au niste oferte de rahat. Numai un disperat ar cumpara laptopurile pe care le dau ei la reduceri.
La Emag...hmmm...EMAG. Siteul merge perfect si vad ca s-a vandut aproape tot dar ofertele la laptopuri sunt varza. Dau si ei ce au pe stoc de anul trecut sau de acum doi ani sau daca dau un laptop bunicel pretul chiar si asa redus este umflat la greu. Pacat. As fi lasat si eu 2000 lei dar la ofertele alea ma mir cum s-a ajuns la epuizarea stocurilor.
Pana la urma tot am luat ceva. Super reducerea la Winter Tri. Mi-am adus aminte ca vazusem pe undeva aceasta reducere si am intrat pe siteul Aventuria unde era promotia. M-am inscris, am platit si am si confirmarea deja.
 Cu laptopul mai incerc si de sarbatori, poate, poate reusesc sa iau ceva.
Cam asa a fost Black Friday la mine.
Mare teapa cel putin din punctul meu de vedere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu