Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

marți, 27 noiembrie 2012

Suprataxa concursuri

Taxa Maraton Bucuresti proba relay ( 4X10.5km) 18.25 Eur de participant, adica 83 Lei.

Taxa MPC... parca a fost 120 Lei.

Taxa ecomarathon 100 Lei.

Taxa Semi maraton Bucuresti  13 Eur, adica 59 Lei.

Taxa transmaraton (semi pe Transfagarasan), desi nu as mentiona acest concurs pentru ca a fost ceva special si cu MULTAAAAAA valoare adaugata (nu numai sufleteasca dar si de la sponsori) fata de aceasta, 150 Lei.

Taxa Maraton 1 Decembrie 140 Lei (dezinformare), real 90 Lei (si aceasta este IMENSA, pentru un maraton in care traseul este intr-un parc, in jurul unui lac, cu 1 punct de hidratare si din aceasta cauza o sa ii spun pas).

Taxa Winter Tri (triatlon cu 5km alergare, 12 km bicicleta si 500 de metri inot in bazin olimpic) 120 Lei.

Taxa Istanbul Marathon (maraton pe doua continente cu peisaje superbe, alergare prin centrul vechi al Istanbulului cu finish langa Moscheea Albastra) 22 Eur, adica 100 Lei.

Acum sa luam taxa la Baneasa Trail Race pentru ca tocmai vroiam sa ma inscriu si mi-au dat lacrimile cand am vazut...90 Lei pentru 10 kilometri de alergat prin padure si ATENTIE!!! prioritate la inscrierea pentru Christmas Party unde taxa este de 150 de Lei pentru o masa in compania unor prieteni alergatori. Mie sincer mi se pare exagerat. E adevarat ca daca ti se pare mare taxa, nu te duci. Nici la concurs nici la petrecerea de dupa.
Daca vreau sa ma duc sa maninc si sa ascult muzica ma duc la un restaurant decent cu nevasta si inca 1-2 prieteni alergatori si tot 150 Lei dau, ADUNAT.
Vorba cuiva : Vreau sa ma duc sa alerg  si sa platesc alergarea, cronometrarea, clasamentul si adaug eu hidratarea pentru ca asta este esenta concursului, sa alerg ca un amator ce sunt, sa mai depasesc cativa, sa ma depaseasca si pe mine altii, sa radem si sa plecam acasa bucurosi ca ne-am mai intalnit la o alergare, nu sa primesc un tricou de bumbac pe care oricum pot sa il cumpar cu 8 lei, sa scriu pe el castravetele vesel.com si sa umblu prin casa cu el.
Aaaa.. ca aveti super sponsori si va permiteti sa mai dati un tricou tehnic, un gel facut din miez de cactus cu aroma de Mango si gust de Goji ca sa prindeti lumea sa cumpere si pentru alte concursuri ca li s-a parut lor ca i-a ajutat la alergare, sa mai dati si un discount la un magazin cu care aveti voi parteneriat sau o masa faina dupa concurs, asta e alta treaba pe care multi o fac pe spatele sponsorilor nu pe al nostru. 
Stiu ca organizarea unui concurs e o treaba grea, ca trebuie o gramada de lucruri, dar parca in mintea mea nu se aduna. E prea mult pentru 10 kilometri in padure la Baneasa si mai stiu ca altii pot sa faca lucruri minunate cu mult mai putin.

Si nu sunt un om chitros, am dat mult mai mult pe ce am crezut eu ca aduce un plus.

Pe viitor propun taxa minima + alte beneficii optionale pe care poti sa le bifezi daca le vrei neaparat.

Parerea mea!

 

 

3 comentarii:

  1. La maratonul de pe 1 decembrie eu am platit 90 lei, parca atat era taxa, s-a marit intre timp? Oricum e mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, s-a strecurat in text din greseala sau din graba, probabil...
    90 lei apare si in regulamentul publicat pe site-ul concursului, respectiv 75 lei pentru membrii Ro Club Maraton...
    Ideea articolului este alta: anume ca au crescut taxele de participare la concursuri, as zice 'exponential' -- ca sa folosesc ceva din... matematica pe care am si uitat-o intre timp ;)
    Dar in aceste vremuri de criza toti si-au crescut preturile si tarifele! de la alimente si utilitati pana la televizore, bilete de avion sau pachete de calatorie... De ce-ar fi ramas taxele concursurilor in afara trendului dat (sau mai bine zis, justificat...) de Criza!?
    Da, sunt mari... De-aia m-am dus la Targul Gaudeamus si mi-am luat carti ''la oferta'' :)))
    Mult succes la IRONMAN, Cristian!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,
    Am vazut ca taxa pentru Maratonul Reintregirii Neamului este 90 de Lei si am refacut postarea.
    Criza nu justifica o crestere de cateva zeci de procente de la an la an.

    In fine, pana la urma asa cum am spus e decizia fiecaruia ce face si unde se duce.
    Eu de 1 decembrie am dat la pedala in casa si apoi am alergat in Tineretului cu alti prieteni alergatori. Fiecare a alergat dupa buget si timp, eu am alergat cred ca de vreo 60 de lei (exprimat ca taxa de concurs).

    Mersi LeeView pentru incurajari.

    RăspundețiȘtergere