Daca vrei sa faci ceva cu adevarat, vei gasi o cale. Daca nu vrei, cu siguranta vei gasi o scuza. (Frank Banks)

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

O noua sesiune de Ateneu

A inceput din nou stagiunea la Ateneu. O incantare. Am fost si eu cu puiu la un concert extraordinar dedicat lui Gustav Mahler. Nu stiam nici eu cine a fost, directorul operei de stat din Viena si un mare compozitor.
A participat orchestra simfonica a Filarmonicii"George Enescu" impreuna cu pianistul Constantin Sandu.

Au fost trei compozitori reprezentati: Wagner, Mozart si Mahler.
De 2 ani ne ducem la Ateneu si eu personal ma duc sa stau relaxat si sa ascult muzica clasica in direct. Nu prea ma intereseaza cine a compus-o decat in momentul in care este ceva ce imi place foarte mult. 

Concertul pentru pian si orchestra, KV 467 a fost fantastic.
Singurul lucru deranjant de fiecare data la Ateneu este tusea tuberculoasa. Cum apare o mica pauza in program se aude la unison din toate colturile salii o tuse convulsiva de parca toti tuberculosii sunt stransi sub cupola.
In rest, orchestra simfonica merita toata admiratia. Sunt oameni care te fac sa uiti de micile probleme cotidiene si asta e mare lucru.

Be safe!

2 comentarii:

  1. Foarte tare ca te-a prins atat de serios microbul cu alergatul, si ca te-ai apucat sa scrii si pe blog. Si scrii chiar ok.

    Keep on the good work!

    /Radu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.
    Mai am mult de munca si de invatat de la voi dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

    Be safe!

    RăspundețiȘtergere